بهره گیری از دانش متخصصین برای یادگیری بهتر مکالمه زبان فرانسه
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از دوره های خوب زبان فرانسه https://dialolanguage.com/french-course/ است که موجب می شود بتوانید این زبان را به خوبی بیاموزید و در صحبت کردن بتوانید از آن استفاده کنید. زبان فرانسه شباهت هایی با دیگر زبان ها همچون زبان ایتالیایی یا اسپانیایی دارد.

با همه چیز فرانسوی خود را احاطه کنی و فعالانه زبان را در زندگی روزمره خود بگنجانید. کتاب ها تسلط بر یک زبان بدون درگیر کردن کارهای نوشتن تقریبا غیرممکن است. حتی اگر اکنون نتوانید هوگو را متوجه شوید، به این معنی نیست که باید خواندن را به طور کلی نادیده بگیرید.

همه نکات برای یادگیری زبان فرانسه در این زمینه به اتفاق آراء متفق هستند و مبتدیان باید از همان ابتدا با کتاب های ساده مطالعه خود را شروع کنند. شنیدن صوتی کتاب های زبان فرانسه، یک راه سرگرم کننده و راحت برای غنی سازی واژگان خود است، به خصوص اگر آن ها را با صدا ترکیب کنید. مبتدیان می توانند از یک تن از منابع صوتی استفاده کنند. فقط با مجموعه ای از هدفون، می توانید پادکست ها را به زبان فرانسوی گوش دهید و یاد بگیرید که چگونه در هنگام کار و ورزش در محل کار، سالن ورزشی یا حتی در هنگام صرف ناهار یا قهوه به زبان فرانسه صحبت کنید.

فیلم ها ابزاری عالی برای یادگیری زبان های خارجی هستند. اگر عاشق تماشای فیلم در وقت آزاد هستید، چرا آن ها را به زبان فرانسوی تماشا نمی کنید؟ این فعالیت به شما کمک می کند تا الگوهای ارتباطی زبان را بهتر بشناسید و به این ترتیب فرهنگ را درک کنید. مزیت اضافی تماشای فیلم این است که آن ها می توانند مغز شما را به فکر کردن به زبان فرانسه تحریک کنند.

به مبتدیان توصیه می شود فیلم ها را با زیرنویس به زبان مقصد تماشا کنند. همچنین در مکث و تکرار برخی از عبارات دریغ نکنید. لیست کاملی از فیلم ها برای یادگیری زبان فرانسه به راحتی قابل استفاده خواهد بود. بهترین روش برای یادگیری یک زبان صحبت کردن به طور مرتب است. هر زمان که می توانید به زبان فرانسه صحبت کنید و از طریق تمام مهارت ها (خواندن، گوش دادن و نوشتن) استفاده کنید. فراموش نکنید که به صورت هفتگی مطالب آموخته شده را بازنویسی کنید.

یادگیری یک زبان توسط خود شما می تواند یک کار دشوار برای تسلط باشد. پیدا کردن یک معلم حرفه ای به شما کمک می کند تا تحصیل بیشتری کنید. یک متخصص ترجیحی با توجه به سطح شما یک برنامه مطالعاتی ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا آن را ادامه دهید. یادگیری زبان از طریق دروس یک به یک روشی مطمئن برای تسلط به زبان فرانسه است.

این زبان ششمین زبان پربازدید جهان و تنها زبان دیگری است که علاوه بر انگلیسی در هر پنج قاره صحبت می شود. با بیش از 220 میلیون فرد بومی فرانسوی زبان، فرانسوی به عنوان زبانی در نظر گرفته می شود که نه تنها برای غذاهای آشپزی ، مد و مسافرت بلکه در بازار کار بین المللی شغلی که فرانسه دارای پنجمین اقتصاد بزرگ است مفید است.

نحوه نزدیک شدن به یادگیری زبان فرانسه به اهداف شما بستگی دارد. برخی از زبان آموزان با انتخاب کلمات و عبارات رایج و تلاش برای تکرار لهجه بدنام فرانسوی، تازه شروع به سفر خود کرده اند. ممکن است سایر زبان آموزان پس از قرار گرفتن در معرض این زبان در دنیای دانشگاهی دوباره به فرانسه برگردند. اهداف شما در یادگیری زبان فرانسه چیست، باید یک برنامه یادگیری زبان را که در ذهن شما ساخته شده است با دقت در نظر بگیرید.

هنگامی که شما شروع به یادگیری زبان فرانسه می کنید، ممکن است تصمیم بگیرید که از لیست های واژگان عظیم استفاده کنید. اما این یک روش بسیار مؤثر یا سرگرم کننده برای یادگیری زبان فرانسه نیست. به جای تمرکز بر روی کلمات فرانسوی که می توانید بیشتر تمرکز کنید، فقط چند مورد از کلمات یا اصطلاحات متداول را یاد بگیرید و به جای آن به جستجوی کامل فرانسوی خود بپردازید.

برخی از کلمات فرانسوی متداول و عبارات مکالمه وجود دارد که ستون فقرات این زبان را تشکیل می دهد و یادگیری اینها پایه و اساس محکمی به شما می دهد. این فقط سلام هایی مانند Bonjour  نیست که ممکن است در موقعیت های روزمره به آن نیاز داشته باشید. همچنین خوب است که کلماتی را که فرانسوی ها در کل جمله هایشان و به عنوان اظهار نظر بیان می کنند را یاد بگیرند. این کلمات شبیه به نسخه انگلیسی این است که چه چیزی، کجا، چه فردی، چه زمانی، چرا و چگونه و به طور مکرر در مکالمات ظاهر می شوند.

برای رسیدن به تسلط به زبان فرانسه، باید دروس فرانسوی خود را با اصول واژگان و تلفظ های متداول شروع کنید و سپس به طور طبیعی در جهت درک پیچیده تر زبان، مقیاس بگیرید. به همین دلیل است که برنامه یادگیری زبان فرانسه مراکز معتبر فرانسه رویکردی همه جانبه دارد که کلمات را در کنار نشانه های دیداری و صوتی معرفی می کند که به شما در یادگیری واژگان در زمینه گفتگوهای دنیای واقعی کمک می کند. دروس به اندازه به واحدهایی تقسیم می شوند که عبارت های مکالمه رایج فرانسه را که برای موقعیت های روزمره به آن ها نیاز دارید همراه می شوند، همراه با بررسی عملی که به زبان آموزان کمک می کند مهارت های زبانی خود را تقویت کنند.





:: برچسب‌ها: دانش متخصصین برای یادگیری بهتر مکالمه زبان فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: